Monday, May 10, 2010

HERE'S A STORY...

(Get the Brady Bunch theme song in your head)

Of a dog named Maggie.

Who was pregnant with 5 pups of her own.

There were 6 of them living all together...

And they were not alone.

Till this one day when the litter got adopted...

But they knew they would see each other again.

Yes it's true, because we are all good friends..

And now there are more of them!

MAGGIE-The mom!
Photobucket

Her litter (one was already adopted, so she's not pictured). L-R: Roscoe, Mocha (my first pup), Sonny, & Chancho
Photobucket

Roscoe stayed with our other friends, who already have a Bichon named Angel.
Photobucket

Well, Angel & Roscoe hooked up and had a litter of their own.

Here are Angelina & Chewy (because he looks like Chewbacca). Aren't they adorable! They look just like their mama! Angelina stayed with her mommy, Angel, and her daddy, Roscoe.
Photobucket

Angel also had Toby (definitely looks more like the Chihuahua side). Another one of our friends have him!
Photobucket

And Junior! Yes, our baby! He has the furry ears like the Bichon! I'm so glad he & Mocha have each other.
Photobucket

And Chewy is now living with Maggie, his grandma!!!
Photobucket

The End

32 comments:

Denise said...

They are all so cute.

Ruth said...

OMG, they are adorable!! I want a puppy so, so badly but the last thing we need something else to feed and clean up after:)

Buckeroomama said...

All these cute pups make me want to get one, too. :)

McCrakensx4 said...

Cute post and they are all so adorable...makes me almost want to get a puppy...I said ALMOST!!!!

Kim said...

Too, too cute. I love all the puppy love. I hope you had an awesome Mother's Day!

Alyssa said...

Aww...with each pic I thought I found my favorite pup. They're all too cute! Next liter, I'm ready to adopt one!

Alyssa said...

Sorry, I forgot. Hope you had a fabulous Mother's Day!

Stacy said...

They are all very cute!!

I caught myself singing the post..lol!

Stephanie said...

haha so cute!

Kathy C. said...

How sweet! :) I wasn't quite sure when I could stop "singin" your post along to the BB tune, LOLOL...yeah, to be inside my head would be interesting to say the least, lol.
Those puppies are ALL absolutely adorable. :)

Laurencita said...

all are so cute.....HAPPY mOTHER'S DAY...

Mommy, I'm Home said...

I was just wondering yesterday when we were going to see new pics of the pup!

Lorilynne said...

Aw, this makes me want a puppy!

Darcie said...

Was this paybacks for the Oscar Meyer Wiener diddy a couple weeks ago? Now I will be singing this song all day. Cute post Alicia...and cute, cute, cute doggies!

jen@odbt said...

I totally have that song in my head now...LOL! All those cute pups make me want a dog now.

Parsley said...

Well...you know my soft spot for dogs, especially Chihuahuas. This was a perfect post!

Veronica Lee said...

Too cute! I sang along too!

Now the song is stuck in my head!!

Happy Monday, Alicia!

He & Me + 3 said...

Too cute. How neat that you get to see them all all the time. THey are beautiful pups

Happy said...

I will now keep telling myself, "No, you do not need a puppy...no, you do not need a puppy....no you do not need a puppy..."

They're so cute!!! Makes me want one!

Ahem, see first paragraph. I cannot do a puppy right now. Not until all kids are potty trained. And obedienced trained! Lol!

Lauren said...

oh my goodness you are killing me!!! I want a puppy soooo bad!!! Those are the cutest little pups I ever saw!!!!

Kelli @ RTSM said...

You are too clever! I love the Brady Bunch song:) Those are some cute doggies, but I think the furry ones are my favorite!

Susie said...

Congratulations to the proud Mama:-)

Serline said...

They are all very lovely, but more importantly, I hope they all find great homes and families who will care for them for the rest of their lives...

blueviolet said...

Furry puppy cuteness all over the place!

myletterstoemily said...

sniff, sniff. :)

and that's the way we became . . .

Pam said...

They are so cute! I would want one if I didn't have two jealous cats. :) I'll send off your shirt information today.

Michelle @ Flying Giggles said...

Oh my, adorable puppies! My daughters have been wanting one, as well as my husband. I am sure I am going to have to give in soon!

Savvy Gal said...

Ah... my heart just melted a little. : )

amanda said...

awww...and now i have that song in my head!! lol.

Muthering Heights said...

They are all so cute! It's funny how different they look!

RoseBelle said...

That's all it took, a cue from you to get the Brandy Bunch song in my head and I'm reading your post with that song in my head. LOL...

My sister has two chihuahuas and they would never stay still to take pictures.

Marja said...

They are cute, but I'm sorry, all I can do is laugh!