Monday, December 22, 2008

"NOT ME!" MONDAY

Another week of things that I did not do!! If you want to read other posts or join in on the fun..click here!!

I am absolutely not going to finish Christmas shopping a couple of days before Christmas! I'm not that crazy and so not a procrastinator!

I totally did not complain about driving in the rain! I'm not that petty considering that there are people that have to shovel snow just to get out of their driveways!

I'm so not looking forward to my kids having a break from school. What am I going to do on those days that we're not homeschooling? I definitely won't be blogging!!!

I so don't need a new camera because I have not dropped mine at least thirty-eight times in the last couple of months, including a tumble down a few steps after walking out of a friends house! Not me..silly..the CAMERA!

I totally did not surprise my youngest son by taking only him with me to Starbuck's for hot chocolate, and then come home to not hear my other kids complaining as to why I didn't take "them!"

Photobucket

21 comments:

Denise said...

Of course you did not do any of those things, lol

Susie said...

I absolutely did not finish my Christmas shopping, wrapping and had time to bake a cheesecake. I don't have my life that together:-) Hee, hee, hee:-)

He And Me + 3 said...

Glad I am not you having to not fight those crowds in the stores...no way I am seriously done Christmas shopping. Good luck sister!

Stacy C. said...

Thta's nice to have some one on one time with each kid. I still need to buy 3 things then I will be done!

McCrakensx4 said...

I am sssooo a procrastinator, wait this is a not me, so I am sooo not a procrastinator!! Whatever, it if gets done, it gets done!! Great list and I think I didn't do most of them! Happy week to you!
~Stacey

All these B's and Me! said...

Why we would never do those things, lol. :o) Have a great Monday!

All these B's and Me! said...

Oh yes! My kind of sugar rush! :o)

The Farmer Files said...

How hot is the Starbuck's hot chocolate? I am always afraid it will be too hot for my 4 year old.

christinnjon said...

Mmmm Starbucks. LOL!!! you're too funny! ;)

Davisix said...

LOL...great Not Mes. The last one definitely hit home for me. I've done that too and of course the one you have with you has to run in and brag about what they got...even though you asked them not to "rub it in". :) Ang

momstheword said...

I would settle for rain right now since we have way to much snow in our driveway, lol!

BTW, I am always dropping the camera!!!! Or my cellphone, I drop my cellphone alot too.

Daphine said...

Thirty-eight times of dropping the camera, huh? That camera is pretty silly! LOL!

Happy Monday!

Sara said...

I ALWAYS shovel the snow in our driveway. I NEVER wait for my husband to come home to break out the snowblower and spend a couple hours out there walking UP the hill plowing the driveway! I ALWAYS do it myself, cause I am such a GOOD wife! He he he - I like this game!!

Liz (Loving Mom 2 Boys) said...

I never drop my camera either, and I certainly never let my toddler put his greasy little fingers all over it!!

What a nice treat for your little guy - he must have loved that alone time with you!!

Heidi said...

Girl, you need one of those Fisher Price cameras.

L2L said...

Alycia, thanks for stopping by. I've been admiring your blog, secretly for a bit. I love your blog title and the colors are awesome. I look forward to gleaning your posts!!!

Debra said...

Alicia,

Merry Christmas my sweet friend! God bless you!

Mother Goose said...

rofl, this is what i do when I take one out. We dispose of all of the evidence before we get home. LOL, it is less trouble that way. I finished my Christmas shopping and had everything wrapped. WE fly out for NY early Christmas morning so all gifts from siblings to each other and mom and dad gifts were given this morning. It was so much fun. Anything that needed to be exchanged or returned for the proper size we are able to do before our trip. Santa will still come on Christmas morning, but his gifts will be more stocking stuffers this year and one big gift each.

blueviolet said...

I know you too well. None of that nonsense happened. ;)

Muthering Heights said...

You're "not" a fun mom for going to Starbucks! Want to be my mom?

The Bagley Bunch said...

Yeah---we DID NOT go to Target the Sunday before CHRISTmas and have to stand in a line wrapped all the way around the store...but it actually did go quickly to our surprise :). Also I did not wrap our CHRISTmas gifts for the kids on CHRISTmas Eve night at like 11...nope not me ;). Love it!